أدهم بك (كمال الشناوي) - ملف سامية شعراوي - الدهليز
تقييم الموقع
عن الدور
* قام بالدور: الفنان كمال الشناوي
* أدهم رشوان.
أقوال (3)
سامية: أنت دخلت هنا إزاي؟!
أدهم بك: إحنا ندخل في أي مكان يعجبنا، في الوقت اللي يريَّحنا.
أدهم بك: هاهاها، أنا أحب الست الذكية.. أعشقها.. أعشقها عشق.. وأنتي ست زكية أوي..
أدهم بك: والله المثل بيقول: "لو البيت خرب، خدلك منه ولو قالب طوب".