على رأى المثل: يا واخد القرد على ماله، بكره يروح .. (كوميك من فيلم قط وفار) - الدهليز
                          على رأى المثل:
                            يا واخد القرد على ماله،
                              بكره يروح القرد
                                  وتقعد لنا أنت بداله
 -
0
0
السمات:
مشاركة بواسطة: filmawy
تاريخ الإضافة:
15/01/2020 14:25
كوميكس أخرى
مشاركة: amir.ss
التاريخ: 14/05/17 21:55:36
مشاركة: dhlizcom_2
التاريخ: 09/08/17 17:53:33
مشاركة: mike
التاريخ: 24/05/17 23:58:26
مشاركة: mike
التاريخ: 27/06/19 19:19:57
مشاركة: filmawy
التاريخ: 25/12/19 19:36:20
مشاركة: mike
التاريخ: 02/07/19 11:58:14